Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

Teruja...

Assalamualaikum...

Jumaat lepas sempat melawat seorang sahabat yang baru lahirkan baby. Sangat comel. Baby dia lahir 2.6kg, kurang sket dari Muadz dulu. Masa pergi tu tak bagi muadz duduk dekat dengan baby sebab dia tak sihat. tak mau jangkitkan kat baby. Dia baru lahir. imunity system masih low.

Sangat terharu bila dia kata selalu baca blog pasal breastfeeding. Teruja bila ramai kawan-kawan dah buka mata dan mula berazam nak fullt breastfeeding. Alhamdulillah. Walaupun blog ni kadang-kadang bengong-bengong pening-pening cerita pasal apa ntah tapi ada juga boleh membantu orang. huhuh.

Untuk lebih bermanfaat pasal baby and breastfeeding, please do visit my other blog di http://hanisamin.com/blog. InsyaAllah kat situ macam ilmiah sket. kat sini macam personal sket. tu yang kadang-kadang mengarut je lebih.

Semoga dengan bertambahnya ibu-ibu yang menyusukan bayi, bayi-bayi ini pun akan membesar dan kembali kepada fitrah Islam sebenar. Tapi yang penting selain menyusukan dengan susu ibu kenalah diajar juga dengan fitrah Islam. Kalau tidak, tak bermakna pun.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License