Tuesday, January 25, 2011

Gambar Muadz dalam PaMa Feb 2011

Assalamualaikum..

Muka Muadz masuk majalah Pa&Ma Feb 2011! excited plak. Lambat sket update sebab majalahnya sampai kat rumah mak. so weekend ari tu baru dapat selak dan tengok. huhuhu.





Cover majalah Pa&Ma Feb 2011






Gambar yang dihantar


Dalam PaMa gambar dah kena potong kecil. ni gambar asal. masa ni Muadz baru satu hari. kat hospital lagi. Tapi gambarnya keluar masa Muadz dah nak masuk 9 bulan dah pun. huhuhu. Masa ni ummi tembam lagi. Ayah kata pipi sama tinggi dengan hidung. (sabo je la). You were so small. Ummi takut nak pegang. And now...





Muadz 8 bulan


You are so strong, healthy, active and chubby. Sampai tak larat ummi dan ayah nak stopkan muadz buat apa-apa. you learn very fast. Ummi pun dah kurus sket. :P

Semoga anak ummi membesar dengan sihat dan kuat. Oh, tak lupa, semoga jadi anak yang soleh dan musleh, ok.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License