Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Ziarah 4 baby

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, sabtu lepas berjaya ziarah beberapa orang sahabat yang baru dapat baby. 2 di bangi, 2 di KL.

Mula-mula ziarah Kak Hanan, yang melahirkan baby lebih kurang seminggu yang lalu. Dapat baby boy nama Abbas. Semoga sekuat Abbas, bapa saudara Rasulullah. Kemudian ke rumah rizafizah sensei. Dia ni sebenarnya sensei saya masa persediaan sebelum ke Jepun.

Semasa di Jepun, dia dan suami ke sana sambung PhD. bawa sekali anak-anak. Rumah pula dekat dengan rumah saya. Jadi, selalu juga la melepak rumah dia. Yelah, saya masa tu duduk sorang-sorang. Rajin juga pergi masak-masak (dan tumpang makan :P ) kat rumah dia. semalam gi ziarah pun tumpang makan rumah dia. Lama sangat tak jumpa dia dan anak-anak. Sibuk bersembang je. baby dia tak tengok sangat pun. hehehe. Dah besar anak-anak dia, dah masuk anak kelima pun. Anak dara dia pun dah boleh di harap. Baby yang terbaru ni girl, bernama Aisarah. Nama penuh tak ingat pula. hehe.

Kemudian ke KL pula, rumah Kak Anfal. baby girl juga. kat sini tak stay lama sangat. sebab tuan rumah pun berpantang sendirian. tak nak mengganggu lama-lama. lepas itu, lari pula ke rumah kawan hubby di KL juga. Tengok baby dia yang baru lahir. dari pagi sampai ke petang ziarah orang. Excited muadz, bukan tengok baby tapi sebab ramai suka layan dia. huhuhu.

Masa nak balik tu sempat pula singgah tempat sale. nampak macam ada jualan murah. Baju jenama carter's di jual dengan harga RM10? huh, apa lagi. dapat la muadz sepasang baju baru. hubby pun dapat t-shirt baru. Saya? kurang berminat beli baju. Sekarang ni minat nak beli baju yang boleh untuk breastfeeding aje. huhuhu.

Alaa..gambar dalam kamera hubby pula. Lain kali la upload.

p/s- terima kasih kalian kerana sudi menerima kami sebagai tetamu.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License