Wednesday, December 29, 2010

Gigi nak tumbuh..

Assalamualaikum..

Gigi Muadz nak tumbuh dah ke? Hmm..tak tau la. Tapi yang pasti gigi bongsu ummi muadz yang nak tumbuh. hehehe. sakit betul gusi bawah kanan dan kiri. dua-dua belah pula tu. selalu macam tu, bila nak tumbuh semua gigi tumbuh sekali.

Orang lain ada yang dah buang dah pun gigi bongsu, saya baru nak tumbuh yang pertama. huhuhu. orang tunggu anak tumbuh gigi, saya tunggu diri sendiri. uwaa..sakit. sekarang ni muadz tengah demam. agaknya muadz demam sebab ummi nak tumbuh gigi? ada kaitan ke? huhuhu.

Saya ni memang kategory lambat tumbuh gigi. Dulu masa tingkatan 3 kot kalau tak silap, tiba-tiba sakit gigi. bila pergi jumpa doktor gigi rupa-rupanya gigi susu saya ada lagi beberapa belas. Yang menyebabkan sakit sebab gigi kekal menolak-nolak dari bawah tak boleh keluar. Gigi susu tu langsung tak goyang. Jadi, doktor terpaksa cabut.

Lepas tu beberapa kali berulang-alik ke dentist untuk cabut gigi sebab berturut-turut gigi baru keluar. ada yang keluar ke belakang. sampai sekarang pun ada satu gigi yang berlapis sebab tak pergi cabut. sekarang ni dah bermasalah sebab asyik ada makanan tersekat kat situ. bila ntah nak cabutnya.

Tapi buat masa ni tengah sakit gusi sebab gigi bongsu nak keluar. adoi.. cepat la keluar. huhu.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License