Thursday, November 11, 2010

Pelancaran Rahsia Tangisan Bayi

Assalamualaikum..

Dengan lafaz bismillah, saya melancarkan ebook Rahsia Tangisan Bayi. Sila klik untuk maklumat lebih lanjut. Yang saya paling teruja adalah sebab Muadz jadi model. hehehe. Terpaksa dera dia sikit untuk jadi model. :P


Semoga sesiapa yang membeli buku ini dapat dimanfaatkan sepenuhnya. Oh ye, siapa yang nak daftar affiliate pun boleh juga. Tolong promosi dan akan dapat komisen 50%.
Boleh daftar affiliate di sini. Bahan-bahan promosi dah ada disediakan pun.

---------------------------------------
Sedikit tentang ebook ini

Dulu kalau anak saya menangis, tension juga dibuatnya. Tapi bila dah dapat mengenalpasti bentuk-bentuk tangisan anak saya, jadi seronok pulak sebab saya dah mula faham apa yang anak saya nak setiap kali dia menangis. Mula-mula tu memang keliru jugak, tapi lepas beberapa kali dengar dengan teliti, memang benar, bayi berkomunikasi dengan kita melalui tangisannya.

Biasanya, setiap kali bila bayi menangis, ibu akan terus menyusukannya. Sebenarnya, lapar bukanlah satu-satunya sebab bayi menangis. Selain dari lapar, bayi akan menangis bila menghadapi keadaan-keadaan seperti penat, kembung perut, tidak selesa, perlu sendawa dan beberapa sebab lagi.

Kalaulah seseorang ibu itu faham sebab-sebab bayi menangis, tidak akan timbul masalah bayi tersebut menangis berpanjangan kerana apabila kehendak bayi itu dipenuhi, sudah pasti dia akan berhenti menangis.

Tangisan bayi bukanlah satu bunyi yang dihasilkan secara rawak, tetapi ia adalah satu bentuk komunikasi oleh bayi bagi menyampaikan keinginan mereka.

Tangisan adalah merupakan 'bahasa universal' bagi bayi. Buktinya, teknik ini telah diaplikasikan oleh lebih dari 1000 bayi dari 30+ bangsa seluruh dunia.

9 daripada 10 ibu-ibu memberikan respons yang positif terhadap teknik ini.

70% ibu-ibu melaporkan bahawa mereka lebih yakin dan selesa setelah berjaya mengenalpasti teknik ini.

2 daripada 3 bapa melaporkan bahawa tekanan emosi yang mereka hadapi berkurangan dan hubungan rumahtangga yang lebih harmoni.


0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License