Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

Sticky Post : Rahsia Tangisan Bayi

Post ini akan distickkan buat beberapa ketika. Sila scroll ke bawah untuk entry terbaru.

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, akhirnya projek yang dirancangkan hampir siap. Insya-Allah saya akan melancarkan buku Rahsia Tangisan Bayi tidak lama lagi. Buku ini berbentuk ebook (digital book), boleh download dan terus baca setelah urusan jual beli selesai. Kalau nak print dan baca pun boleh.

Buku ini ini menerangkan sebab bayi menangis, cara memahami maksud tangisan serta cara menanganinya. Ebook ini bertujuan membantu ibu-ibu baru (khususnya) untuk memahami tangisan bayi mereka. Tapi kalau ibu-ibu lama nak cuba pun boleh juga. InsyaAllah akan lebih mudah mengurus anak lepas ni.

Kalau Muadz nangis tak berenti tu saya guna juga cara-cara yang ada dalam buku ni. Alhamdulillah, setakat ni saya boleh faham kenapa dia nangis, kadang-kadang je mati akal. Tapi biasanya terpaksa tak layan sangat  dan biar ayah dia layan sebab kalau tak, tak boleh nak buat kerja.

Sekarang ni dia dah kenal orang. Kalau orang yang dia tak kenal tu dia pandang je dan buat muka blur, senyum pun tak nak. Weekend lepas dengan tok mak dia asyik nak menangis. Kesian tok mak. Tapi mungkin juga sebab dia tak berapa sihat.

Memang seronok bila anak nak dengan kita. Senyum-senyum dengan kita. Kadang-kadang tengah menyusu, dia berhenti, pandang dan senyum. Terasa sangat bahagia masa tu. Tapi, ummi tak boleh buat kerja lain la, sayang. Kesian ayah kena take over kerja rumah.


Ops, ni dah lari topik ni. Sebenarnya nak promosikan Rahsia Tangisan Bayi tu. Baru mula nak berkecimpung dalam perniagaan internet. Kalau nak tahu lebih lanjut, layari Rahsia Tangisan Bayi. Jemputla download buku percuma tu dulu. Nanti ada maklumat terbaru saya akan beritahu kemudian.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License