Friday, January 22, 2010

Dah tak muat..

Assalamualaikum...

Tiba-tiba terperasan yang perutku semakin membesar dan dah tak muat kain baju kurung yang ada. Sekarang ni kain baju kurung yang boleh muat lagi ada 2-3 helai je. itupun beberapa minggu lagi mungkin dah tak muat kalau perut ni membesar dengan cepat. Ohh....macam mana ni.... :-S

Setakat ni cuma ada 2 kain mengandung dan satu seluar mengandung. Saya tak berapa gemar pakai seluar sebenarnya tapi sebab dah tiada pilihan lain. jubah pun ada beberapa helai je. tapi kalau pakai jubah still kena pakai kain kat dalam tu. nak beli banyak-banyak takut lepas ni dah tak pakai pula.

setakat ni ada satu maxi mengandung tapi belum rasmikan. rasa macam segan pula nak pakai. :"> tunggu bulan depan la kot. (hari tu beria beli sebab nak pakai, dah ada tak nak pakai pula). maxi tu pun tentu kena pakai kain lain di dalam kan. sebab nampak macam kainnya agak nipis. Orang lain macam mana ye?

tengok dalam almari blouse dan jubahku banyak warna purple rupanya. takkan hari-hari nak pakai warna purple pegi office. Baru bercadang nak beli jubah ini. Tapi purple juga. Hari ni tengok ada warna lain pula. Boleh la beli. \:D/ Tapi kena tunggu gaji dulu la..

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License