Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 15, 2010

Normal birth

Assalamualaikum...

Start dari semalam baca tentang pengalaman bersalin di forum ratuhati. macam-mamcam pengalaman bersalin. ada yang menakutkan, ada yang mudah. bila baca tu rasa risau pun ada, harap-harap dapat bersalin normal. Setiap kali baca pasal baby, baby dalam perut ni pun bergerak aktif menendang-nendang. seronok agaknya ummi baca pasal baby.

Ada jumpa website yang guide untuk bersalin normal, tak perlu induce atau c-zer. Kat website ni ada juga video-video dan tips-tips. Boleh visit http://www.lamaze.org. baca dari pengalaman orang lain, kena induce lebih sakit dari sakit bersalin normal sebab macam kena paksa. Ada yang nak berdiri pun tak boleh.

Alhamdulillah, sekarang ni semua benda pun orang nak kembali kepada fitrah. bersalin secara normal, menyusukan anak sendiri, dalam hal ekonomi pun nak kembali kepada Islam. Alhamdulillah. Allah dah jadikan semua benda pun sebaik-baik kejadian sebab Dia lebih mengetahui makhluknya. Harapnya banyak lagi perkara yang akan kembali kepada fitrah contoh pendidikan, media dan yang paling penting akidah.


0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License