Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah. Setakat hari ni baru sehari tinggal puasa. Harap dapat teruskan dengan baik untuk hari ni dan esok. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan salam aidilfitri kepada semua pengunjung blog ini. Maaf zahir batin.

Terima kasih juga kepada pengunjung dan follower blog ini walaupun ada antaranya yang saya tak sempat berkenalan. Maaf saya tak sempat membuat kad raya seperti blogger lain. Sibuk melayan kemabukan sampai malas nak buat benda lain.

Hari ini saya masih bekerja. Balik kerja akan terus menuju ke rumah mak ayah. Dan esok kami akan berangkat beramai-ramai pulang ke rumah opah di Gerik, Perak. Tak sabar untuk beraya kali ini. Ini kali pertama saya akan beraya sebagai seorang isteri. Syukur dapat bersama keluarga saya dulu. Mungkin boleh juga kenalkan suami saya pada saudara-mara di kampung.

Raya kedua kami akan pulang ke shah alam dan raya ketiga kami akan beraya bersama keluarga suami pula. Oh, khamis depan saya bekerja satu hari kemudian sambung cuti semula hari jumaat. huhuhu. Nak buat macam mana. Cuti tidak mencukupi.

Kepada semua, berhati-hati di jalan raya. Ingatlah orang yang tersayang. Dalam kesibukan menyambut aidilfitri jangan dilupakan tanggungjawab kita sebagai muslim. Akhir kata, selamat hari raya. Maaf zahir batin.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License