Monday, September 28, 2009

Maaf ya...

Assalamualaikum...

Maaf kerana lama tak update blog ini. Dan mungkin di masa terkedepan pun akan kurang sedikit update blog sebab mabuk yang makin teruk. Ingatkan lepas puasa makin ok macam makin teruk pula. Tengok PC lama sket mula la rasa pening-pening dan nak muntah. So datang kerja pun asyik baring kat meja aje dengan minyak angin sebagai peneman setia.

Sekarang ni hampir tiap-tiap malam muntah berisi. Oh, rupanya lebih terseksa muntah berisi dari muntah kosong. Rasa perit sangat tekak sampai tak boleh nak telan apa-apa dah lepas tu. Malam biasa memang agak teruk sedikit mabuknya. Harap-haraplah tak berterusan 9 bulan.

Buat masa ni tak boleh nak bau ayam mentah atau yang digoreng dan sambal yang ditumis. Yang lain tu macam ok lagi. Sangat tak tahan dua yang atas tu. Nak makan ayam pun jadi tak lalu je. Tapi sambal boleh makan cuma masa menumis tu yang tak tahan. Saya memang tak suka makan asam jadi kurang sikit makan asam. Lagipun, kakak saya kata asam buat lagi tambah angin.

Dah mula rasa pening kembali. Mahu berehat. Maaf kalau selepas ini kurang update diblog ini.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License