Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

Mabuk-mabuk..

Assalamualaikum...

Jumaat lepas saya ambil MC. Sangat tak larat. Dan balik rumah tu terus berbuka puasa. Target nak puasa penuh tahun ni tapi tak larat sangat-sangat. Agaknya sebab sahur pagi tu makan sikit sangat. Tapi alhamdulillah, setakat ni sehari je ponteng. Harapnya tak tinggal lagi. Lepas-lepas tu sahur memang saya bancuh 2 peket air coklat. Malamnya pula sebelum tidur minum air susu coklat dan sekeping roti.

Sabtu lepas pertama kali solat di surau dekat dengan rumah bersama hubby. Hubby dah boleh bawa motor dan dah tak sakit di bahagian dalaman dia. Tapi keesokan harinya rasa sakit sangat perut. Adakah sebab naik motor? Jalan di situ dah la banyak bumper, melompat-lompat juga walaupun surau tu dekat je. malam ni insyaAllah akan ke hospital untuk check. Rasa risau pula.

InsyaAllah malam ni akan ke Pusat Rawatan Kohilal. Hospital ni agak islamic dan dekat dengan rumah mertua. Hubby try call Pusrawi tapi katanya agak tidak customer friendly. InsyaAllah akan cuba ke sini. Ada juga cuba cari review tentang hospital ni. Alhamdulillah, setakat ni macam ok.

Oh, ada terjumpa video yang menarik. Mahu kongsi di sini.





0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License