Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 4, 2009

Contest raya pula..

Assalamualaikum..

Gatal berjalan-jalan di http://my-giveaway.blogspot.com/ jumpa lagi satu contest yang agak menarik hati. Tentang raya. Boleh click sini untuk tengok contest ni.



Ini gambarnya.



Saya letak tajuk 'Raya sebelum Syawal' sebab gambar ni di ambil masa bulan puasa. Semasa pergi berbuka puasa dengan family. Aci tak? Tapi masa ni memang semua pakai baju raya sebabnya adalah saya akan beraya di perantauan. Gambar ni masa puasa 2007, bukanlah kali pertama beraya di perantauan. Tapi tahun tu, memang lagi sikit nak raya tapi terpaksa kembali ke jepun sebab kelas dah nak start. Sedih betul.

Untuk meraikan raya dengan lebih awal, kami pun pergi berbuka puasa di hotel dan meminta semua orang pakai baju raya. Alhamdulillah, cukup semua ada. Biasa yang lelaki-lelaki ni ayah sikit nak ikut berjalan. Jadi rasa kenangan terindah masa ni. Bila tengok balik rasa seronok je. Masa raya betul-betul family saya ambil gambar dengan letak ruang kosong, kemudian buat gambar tampal.

Tapi tak sama dengan beraya bersama keluarga. Setakat gambar je yang beraya. Tahun ni, kali pertama beraya bersama suami. Satu pengalaman baru. Excited nak beraya dengan keluarga baru, tapi lebih banyak la duit raya yang perlu disediakan.

Ops, terlebih banyak pula cerita. Takde limit berapa patah perkataan kan.

Syarat penyertaan :
1. jadi my follower done

2. copy n paste banner di atas dekat side bar blog anda done

3. link kan blog anak dara saya ni dalam blog list anda done

4. Pastu ceritakn ape saje moment waktu raya anda kepada saya....sedih ke, gembira ke, marah ke, ape2 la...pastu enclosekan sekeping gmbr ye...gmbr wkt raya...pastu bagi title untuk gmbr anda...contohnya riang ria di hari raya (macam tajuk cite kat tv la plak) done

5.Tinggalkan jejak anda di komen ye untuk saya cek dekat blog anda nnt... done

6.Last but not least, heboh2 kan la pada yang lain...sebabnya kan, makin banyak org join makin byk adiah saya bagi.... tulis kat entry ni kita promote la kan..

1 Comment:

Aimy Comel said...

ok auntie...done. ibu dah wat compilation...

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License