Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

berpantang sendirian

Assalamualaikum..

hari ni saya berpantang sendirian. Hubby start kerja hari ni. mak pula out-station dari semalam. kalau tak ada juga orang nak tolong masakkan dan mandikan baby. semalam ada hubby jadi tak terasa sangat. adik yang baru lepas spm tu pula pegi hospital buat medical check-up. jadi, memang sorang-sorang dengan babyla hari ni. mak kata dah 2 minggu, should be dah ok. tapi jangan buat kerja berat-berat takut peranakan jatuh balik.

dari malam tadi dah beberapa kali baby muntah. tak nak tidur dan asyik nak susu. bila asyik minum over-load agaknya, terus muntah. dan dari malam tadi juga dia macam meneran-neran. sakit perut ke? hmm...saya ada salah makan ke? rasa makan benda biasa-biasa aje.

maybe sebab start makan pil pythonatal NR tu dari kelmarin kot. so hari ni stop sekejap makan pil tu. untuk saya yang susah membuang memang best juga la pil tu. tapi part perut memulas-mulas tu yang tak tahan. sebelum ni makan ubat yang doktor bagi tapi dah habis ubat tu. kita tengok dulu sepanjang hari ni macam mana.

oh, hari ni hari jadi ayah muadz. sorrylah, tak dapat nak beli hadiah atau celebrate. ayah dah la asyik kena tidur kat bawah sebab ummi dan baby conquer katil. takpe, nanti balik rumah kita baby ada katil sendiri. dah tak kacau katil ummi ngan ayah lagi(ye ke?).

1 Comment:

Azrina said...

honeys...mintak HP number...baby kembung kot. Stop jamu dulu.

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License