Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 2, 2010

The Manhattan Fish Market

Assalamualaikum...

Hari Isnin lepas pergi dating dengan hubby makan di The Manhattan Fish Market di MidValley. Sebenarnya, teringin nak makan lepas tengok satu blog ni. tak ingat blog siapa, agaknya tengah blog hoping masa tu kot. Nampak macam best je. Then suarakan pada hubby, "Bang, bila-bila nanti kita makan kat The Manhattan Fish Market nak tak?" Dia pun tanya ada kat mana kedai tu. Yang paling dekat di Mid Valley.

Saya bukanlah jenis yang suka meminta, kalau tak dapat pun ok je. Dan memang tak terfikir pun nak makan dalam masa terdekat. Tiba-tiba, isnin petang tu hubby call suruh ke Mid Valley sebab dia ada kerja, kena pulang lambat sedikit. (Office hubby dekat dengan Mid Valley). Dia terus cadangkan kami makan di The Manhattan Fish Market. Terkejut juga masa tu tapi hubby kata sebab saya dah sebut, baik makan sebelum bersalin. Saya ni memang jenis mencuba makanan, nampak benda macam pelik dan menarik sikit suka nak cuba. Hubby pula jenis kurang sikit mencuba. Dia suka makan benda yang dia biasa makan.

Sebenarnya nak letak gambar yang kami ambil tapi photoshop ada masalah sedikit. bila photoshop dah ok lupa pula bawa card reader. #-o Dengan belas ihsan Mr Google, saya letak aje la gambar yang kami makan hari tu. Nanti saya tukar ye. Lebih special sebab saya dapat bunga dan coklat. @};-

Maaf tuan punya gambar, saya pinjam ye.


Ambil set untuk 2 orang tapi memang tak habis makan. Bakinya kami bungkus buat makan malam esok harinya. Kira set untuk 2 orang ni, kalau kami boleh makan untuk 4 orang. :)) Alhamdulillah, dapat juga jimat untuk sehari makan. :P

Memang sedap. Ada nasi dan lauk. Tapi untuk mereka yang suka pedas mesti rasa tak puas makan. Paling best ikan dia memang rasa fresh dan tepungnya pun rangup. Saya tak pandai membuat review makanan la. Abaikan saje lah. Terima kasih buat hubby tercinta yang sudi layan kerenah bininya ni.

*updated*




Dapat hadiah coklat :)





The Manhattan Fish Market





Minum milk shake


Last blogged at Meniti Hari : Set Bersalin NR

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License