Thursday, August 13, 2009

Update

Assalamualaikum...

Tak tau la nak update apa dalam blog ni. Rasa macam tak reti nak berkonsi tentang diri sendiri dalam blog. Adakah saya ni tak sesuai menjadi penulis blog sebenarnya? blogger-emoticon.blogspot.comTapi kalau tulis diary laju je. Mungkin sebab tau kat sini ada orang-orang yang akan baca jadi macam tak reti sket nak tulis apa dalam ni. Tu yang banyak tutorial je.

Sekarang ni dah penat sket nak bermain tutorial. So rehat sekejap dulu. Ada projek lain. Tapi tak tau la bila menjadinya. Oklah, dah tak tau nak membebel apa.

p/s - saya masih tak boleh nak nampak follower di sebelah dan di beberapa blog lain. Ada setengah blog yang boleh pula nampak. Tapi hubby kata dah ada beberapa orang. Terima kasih ye kepada yang sudi menjadi follower. Ada masalah ke pc saya ni? ataupun blog ni bermasalah. hmmm...musykil:what:

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License