Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 22, 2009

Selamat datang

Alhamdulillah, berjaya setup satu lagi blog. Sebenarnya nak guna wordpress tapi disebabkan ada masalah teknikal sedikit jadi terpaksa menggunakan blogspot juga. Takpelah, insyaAllah lain kali akan cuba mengexplore wordpress itu.

Ada yang kata blog satu lagi tu agak serius, jadi blog ini akan bertemakan sedikit santai dan personal. Tapi macam malu la plak kalau orang kenal. Huhuhu. Macam la selama ni orang tak kenal pun.

Kebelakangan ni sangat suka membaca blog ibu-ibu. Ehem..ops..jangan salah sangka. belum berisi lagi ye. Mula start tertarik bila baca blog akak ni. Menjadi sangat teruja untuk menyusukan sendiri anak. Sebelum ni pun memang la ada terpikir tapi takde la fully kot sebab keje. Tapi dengan inspirasi akak ni, terus rasa nak teruskan juga walaupun bekerja. (Thanks, kak. Sorry tetiba me'link'kan akak di sini. Link pertama di blog ini. :P)

Pastu surf dan surf dicampur dengan bloghopping dapat banyak betul info dalam mendidik anak ni. Hari tu ada beli satu buku ni, dia kata mendidik anak ni bukan sejak lahir atau sejak dalam kandungan tapi bermula dengan memilih pasangan. Teringat kata-kata datuk Imam Syafie bila ditanya bagaimana dia mendidik cucunya, dia jawab dengan menyedia dan mendidik ibunya 40 tahun lebih awal. Maksudnya dari mak Imam Syafie tu kecik lagi dia dah didik untuk dapat cucu yang soleh. Oklah, ingat nak buat entry ringkas je untuk permulaan. Nak mengexplore dan mengubah-ubah layout blog ini.

0 comments:

Post a Comment | Feed



 
^

Powered by BloggerPerjalanan hidup menuju Ilahi by UsuárioCompulsivo
original Washed Denim by Darren Delaye
Creative Commons License